Toss momenten

Tossen is vrij tennissen; de leiding deelt de spelers in. Er wordt vijf minuten ingespeeld en daarna wordt er een partijtje (games) gespeeld. Het is geen wedstrijd of iets dergelijks, maar gewoon gezellig tennissen, ervaring opdoen en je clubleden (beter) leren kennen. Meestal duurt één ronde drie kwartier. Dan is er tijd om even iets te drinken en worden de spelers opnieuw ingedeeld. Kun je maar één keer meetossen? Dan is dat geen probleem; je komt gewoon wat later of gaat wat eerder weg.

Voor het tossen is het niet nodig om je van te voren aan te melden en het is gratis. Het enige wat je zelf moet meenemen zijn je racket en je tennispas.

De onderstaande wekelijkse toss momenten vinden geen doorgang als er op de toss momenten andere activiteiten, zoals avondcompetitie of toernooien, plaatsvinden. Dit kan je in de agenda op de site of in de clubapp terugvinden.

Woensdagavond: Toss-avond

Er is in het najaar van 2022 een proef gestart om de woensdagavond toss te introduceren. Op woensdagavond zijn er vanaf 20.00 uur twee banen gereserveerd voor seniorleden om mee te doen aan de toss. De groepen worden om 19.55 uur in de kantine ingedeeld en gaan daarna de baan op. De kantine is open zodat er na de eerste ronde een drankje kan worden genuttigd. Later aansluiten kan natuurlijk ook. De tweede ronde start rond 21.00 uur.

Donderdag: Toss-middag 55+

Voor leden vanaf 55 jaar bestaat de gelegenheid om donderdagmiddag van 10.00 tot 12

.00 uur een partijtje te spelen. Ook voor dit tossmoment geldt dat er maximaal 2 banen zijn gereserveerd. Aanmelden vooraf is niet nodig.

Regio Toss: iedere eerste vrijdagavond van de maand

In 2019 is er in samenwerking met omliggende tennisverenigingen een leuk initiatief opgestart waarbij leden van de tennisverenigingen in Wichmond, Hoog-Keppel, Keijenborg, Hengelo, Zelhem en Steenderen samen een avond middels het bekende "Toss-principe" kunnen tennissen.

Een mooie manier om kennis te maken met andere sportparken en de leden aldaar.

Elke 1e vrijdag van de maand vindt vanaf 20.00 uur de Regio Toss plaats bij één van de deelnemende verenigingen. In de agenda is terug te vinden waar de Regiotoss plaatsvindt.

Iedereen is van harte welkom en entree is uiteraard gratis!