Ons Park

LTC Zelhem is opgericht in 1971. De vereniging is bewoner van het tennispark Obbink Mark aan de Priesterinkdijk, halverwege Zelhem en Halle.

De vijf banen op ons park hebben als ondergrond Tennis ProVision. Deze ondergrond is ook wel bekend onder de naam SmashCourt. Het is een soort kunstgravel waarop het hele jaar gespeeld kan worden. De banen zijn uitermate vriendelijk voor spieren en gewrichten. Je kunt er uitstekend op glijden want Tennis Provision benadert gravel.

Naast de 5 banen hebben we een "tennismuur" en een minibaan. Sinds 2019 is de verlichting van de banen vervangen door LED verlichting.

Zo bieden we onze bestaande én nieuwe leden veel tennisplezier.

Het clubgebouw is in fases gerenoveerd, heeft een gezellige bar, een haard en ruime kleedkamers. Naast het clubgebouw ligt een flink, deels overdekt, terras.