Tenniskids Competitie

De Tenniskids competitie voor rood en oranje bestaat uit negen speelmomenten, verdeeld over meerdere maanden in het jaar op zondag. Op een speeldag worden er korte wedstrijdjes gespeeld volgens het puntensysteem dat bij een bepaalde kleur hoort.

Groene competitie

De groene competitie wordt bij LTC Zelhem gespeeld in het voorjaar (start april) en in het najaar (start september). Iedere keer gaat het om 6 à 7 speelmomenten, steeds op zondag. Voor iedere competitie kun je je apart inschrijven.

Gele competitie

De gele competitie wordt bij LTC Zelhem gespeeld in het voorjaar (start april) en in het najaar (start september). Het gaat om 6 à 7 speelmomenten, altijd op zondag. Voor iedere competitie kun je je apart inschrijven. Alle competities worden zowel thuis (op ons eigen tennispark) als uit (bij andere verenigingen) gespeeld. Houd rekening met vervoer en begeleiding door ouders (kennis van de spelregels wordt aanbevolen).

Meer informatie

Wil je meer informatie over rode, oranje, groen of gele competitie dan mag natuurlijk altijd een mail sturen naar [email protected].