KNLTB ClubApp

Toegang tot de nieuwe ClubApp en ‘Mijn Club’

Een baan afhangen, leden zoeken, de agenda bekijken, het laatste nieuws over LTC Zelhem lezen én je profiel beheren. Het kan allemaal via de nieuwe ClubApp en voor een deel via ‘Mijn Club’.

Inloggen

Nieuwe leden ontvangen een e-mail van [email protected]. In de e-mail vind je jouw persoonlijke inloggegevens en een link om je wachtwoord te kiezen.

Inloggen kan op twee plaatsen

• In de ClubApp: De ClubApp is ontwikkeld door de KNLTB. Je download hem in de App Store (voor iPhones) of de Google Play Store (voor Android smartphones). Kies bij vereniging voor LTC Zelhem
  • In  ‘Mijn Club’: De knop rechtsboven op de homepage van onze website: www.ltczelhem.nl

Wat kun je allemaal met de ClubApp?

• Baan afhangen: voordat je gaat tennissen kan je vanuit huis een baan afhangen als je wilt gaan tennissen.
  • Tennismaatje zoeken: vind andere leden binnen onze vereniging, die je kunt uitnodigen om te tennissen. Op het profiel van een maatje vind je de knoppen 'Bel' & 'Mail'. Deze knoppen zijn alleen zichtbaar wanneer je zelf bent ingelogd én wanneer je maatje heeft aangegeven dat zijn/haar telefoonnummer en/of e-mailadres zichtbaar is voor ingelogde clubgenoten.
  • Je profiel bekijken en beheren: je speelsterkte en de mogelijkheid om je contactgegevens en profielfoto aan te passen. Deze informatie wordt direct verwerkt bij de KNLTB en in de ledenadministratie. Wil je je adres aanpassen, stuur dan een mailtje naar [email protected]. Een nieuwe profielfoto gaat eerst ter controle naar de ledenadministratie en wordt, na goedkeuring, doorgestuurd naar de KNLTB. Een nieuwe foto komt daarom pas op je tweejaarlijkse nieuwe tennispas.
  • Clubnieuws: belangrijke nieuwsberichten lees je in de app
  • Clubagenda en evenementen
  • Competitie informatie: standen, programma en uitslagen (vervanger van  MijnKNLTB app)
  • ‘Meer …’ Via meer kun je het laatste KNLTB nieuws zien, je app instellingen wijzigen etc.

Meer informatie over de ClubApp vind je op de website van de KNLTB: KNLTB ClubApp

Wat kun je allemaal met ‘Mijn Club’?

De ClubApp biedt veel meer functionaliteiten dan ‘Mijn Club’. In Mijn Club (De knop rechtsboven op de homepage van onze website: www.ltczelhem.nl) kan je leden vinden, je contactgegevens en profielfoto wijzigen en de clubagenda bekijken.

Heb je vragen over de ClubApp of ‘Mijn Club’ stuur dan een mailtje naar [email protected]