Soorten lidmaatschap/contributie

Lid worden van LTC Zelhem? Schrijf je in via het inschrijfformulier op deze site. Het inschrijfformulier is terug op onze homepage, rechts bovenaan in het rood omkaderde blokje "lid worden". Ben je op zoek naar meer informatie? Mail dan naar [email protected].

Voor nieuwe seniorleden die kennis willen maken met de tennissport heeft LTC Zelhem een spectaculaire aanbieding:
Voor slechts 60 euro is het mogelijk om drie maanden lid te worden inclusief drie lessen! De lessen vinden, indien mogelijk, plaats in groepen van 4 personen. Mocht het zo zijn dat er geen groep van 4 gelijkwaardige personen is samen te stellen, dan wordt er een andere oplossing gezocht.
Het is mogelijk vaker voor 60 euro, driemaanden lid te worden. Alleen de eerste keer is dit inclusief les. Alle daarop volgende keren kan je voor driemaanden lid worden, maar heb je geen recht meer op de drie lessen. Een officiële bondspas van LTC Zelhem (nodig voor competitie en veel toernooien) wordt alleen verstrekt bij jaarlidmaatschappen en senior/student zomerlidmaatschappen.

Juniorleden die ook graag kennis willen maken met tennis kunnen driemaal gratis meetrainen in een al bestaande lesgroep o.l.v. onze professionele tennisleraar. Na deze drie trainingen kun je besluiten om definitief lid te worden.

De verschillende lidmaatschappen en de contributiebedragen zijn in de tabel hieronder terug te vinden.

De contributiebedragen voor onze vereniging zijn per jaar (wijzigingen worden jaarlijks door de ledenvergadering vastgesteld):

Senior lid

Senior zomerlid (1 april- 30 september) € 116
Student € 115
Student zomerlid (1 april - 30 september) €  75
Student driemaandenlid (zonder les) €  45
Winterlid (1 oktober - 31 maart) €  82
Driemaanden proeflid €  60
Jeugd tot en met 10 jaar €  50
Jeugd 11 en 12 jaar €  72
Jeugd 13 t/m 17 jaar €  80

Als peildatum voor de leeftijd wordt de leeftijd die iemand op 1 januari van het kalenderjaar waarover contributie geheven wordt, genomen.
Contributie en lesgelden voor senioren kunnen, op verzoek, in 4 termijnen worden voldaan.