Jeugdtoss

Op deze ochtend worden alle aanwezige kinderen ingedeeld op een baan zodat zij daar kunnen oefenen en kunnen laten zien wat ze tijdens de lessen hebben geleerd. De indeling wordt meestal gemaakt op basis van kleur en niveau, maar dit kan ook wel eens verschillen. Het kan dus een verrassing zijn tegen wie er gespeeld wordt! Alles is onder begeleiding, wij zullen er voor zorgen dat er leuke partijtjes worden gespeeld en de kinderen tips geven als dit nodig is.

Dit tennismoment was jaren lang een begrip bij LTC Zelhem, hier kwamen bijna altijd alle jeugdleden op af. Door het aansluiten van Merijn en Rutger, beide oude jeugdleden die veelvuldig meededen op deze dagen , hebben wij dit weer nieuw leven in geblazen.

Wij organiseren de jeugdtoss eens in de twee weken op zondag van 10:30 tot 12:00 uur. Alle jeugdleden zijn welkom om aan te sluiten. Hier is geen aanmelding voor nodig.