Clubkampioenschappen

Jaarlijks strijden onze leden om het clubkampioenschap. De clubkampioenenschappen voor de senioren vinden plaats eind augustus/begin september, de junioren spelen hun kampioenschappen voor de zomervakantie.

De senioren gaan de strijd aan in verschillende categoriën. In de A categorie komen de meest fanatieke spelers van het hoogste niveau tegen elkaar uit, de B categorie is voor ambitieuze spelers die nog niet aan hun top zijn, de C categorie doen leden mee die nog niet zo lang tennissen of de B categorie (nog) te hoog gegrepen vinden.

Het zomer Challenge eindtoernooi, een toernooi voor proefleden die tijdens de zomer kennis hebben gemaakt met tennis, vindt gelijktijdig met de clubkampioenschappen plaats. Op deze manier kunnen de proefleden de sfeer tijdens een toernooi proeven.