Woensdagavond toss gaat 13 oktober starten!

10 oktober 2021

We zijn heel blij dat we Jeroen Schutten bereid hebben gevonden om het nieuwe toss moment voor alle seniorleden op woensdagavond op te starten.

Volgende week woensdagavond 13 oktober gaan we van start. Er zijn voor dit toss moment van 20.00 tot 22.00 uur twee banen gereserveerd. Alle leden die het leuk vinden om op woensdag naar de baan te komen, zijn van harte welkom. Om rustig te kunnen indelen wordt iedereen die mee wil doen om 19.50 uur in het clubhuis verwacht.
Jeroen zal zorgen dat de tossers worden ingedeeld. De groepen gaan daarna zelfstandig de baan op en bepalen samen wanneer het tijd is voor een korte pauze om samen iets te drinken. Daarna kunnen ze opnieuw groepen indelen en nog een ronde tossen.

We hopen op deze manier leden laagdrempelig ruimte te bieden om naar de baan te komen, gezellig te tennissen met andere leden die ze nog niet (goed) kennen en extra ervaring op te doen. We zullen de aankomende twee maanden goed volgen of er genoeg animo is voor dit toss moment om blijvend twee banen te reserveren voor deze activiteit.