Vrijwilliger van de maand April

28 april 2024

Onze vereniging draait op vrijwilligers. Zonder vrijwilligers kan onze vereniging niet bestaan. Als vereniging zijn we ontzettend blij met onze vrijwilligers en danken hen jaarlijks met een vrijwilligersmiddag.

Als blijk van waardering willen we, in een nieuwe rubriek, maandelijks een vrijwilliger in het  zetten:

Vrijwilliger vd maand:   "Monique Starink"

Hallo, Ik ben Monique Starink, velen van jullie kennen mij wel van achter de bar. Ik ben nu bijna 10 jaar lid, hiervoor zat ik op volleybal, Sparta in Zelhem.

Ik was een beetje uitgekeken op deze sport, waardoor ik samen met Jeroen op zoek ben gegaan naar iets nieuws, zo kwamen we terecht via de open dag bij LTC Zelhem.

Ik vind het heerlijk om te tennissen, lekker buiten en ik heb weer vele nieuwe mensen leren kennen. Eigenlijk had ik dit veel eerder moeten gaan doen, maar ja als je alles van te voren weet…..

Voor een vereniging is het belangrijk om vrijwilligers te hebben, anders kan een vereniging niet bestaan. Al gauw ben ik gevraagd voor de barcommissie en was het geen moeite om hieraan deel te nemen. Het hele bargebeuren past natuurlijk wel bij mij. Ik ben van de gezelligheid en doe dit dan ook met veel plezier, zeker tijdens onze gezellige toernooien of andere evenementen wanneer het in onze kantine lekker druk is.

Ook alle andere vrijwilligers van onze verenging waardeer ik enorm, samen helpen we onze vereniging te bestaan. Voor de volgende vrijwilliger van de maand wil ik Bennie Sprenkelder voorstellen. Bennie heeft heel lang het hele park beheer onder zijn hoede gehad en nog doet hij steeds van alles voor de vereniging. Hij verdient het om in het zonnetje te worden gezet.

Ik wens iedereen nog heel veel tennis plezier. Het mooie weer komt eraan, dus lekker genieten op en rond ons mooie tennis park.

Groet Monique