Vrije training voor de jeugd

28 oktober 2020

Vanaf zondag 1 november organiseert de jeugdcommissie elke twee weken een vrije training voor de jeugd.

Op deze ochtend worden alle aanwezige kinderen ingedeeld op een baan zodat zij daar kunnen oefenen en kunnen laten zien wat ze tijdens de lessen hebben geleerd. De indeling wordt meestal gemaakt op basis van kleur en niveau, maar dit kan ook wel eens verschillen. Het kan dus een verrassing zijn tegen wie er gespeeld wordt! Wij zullen er voor zorgen dat er leuke partijtjes worden gespeeld en de kinderen tips geven als dit nodig is.

Door het aansluiten van Merijn en Rutger, beide oude jeugdleden die in het verleden veelvuldig meededen op deze dagen, hebben wij de mogelijkheid dit extra tennismoment voor de jeugd weer nieuw leven in te blazen.

De vrije training voor de jeugd wordt georganieerd in de even weken op zondag van 10:30 tot 12:00 uur. Alle jeugdleden zijn welkom om aan te sluiten. Hier is geen aanmelding voor nodig.

Op deze zondagen zijn i.v.m. huidige Corona situatie dezelfde regels van kracht als bij de tennislessen. Dit houdt in dat er bijvoorbeeld geen ouders aanwezig mogen zijn om te kijken en dat iedereen die aanwezig is, zal worden geregistreerd.