Voorjaarscompetitie 2022

27 november 2021

Ondanks alle beperkingen m.b.t. het coronavirus, willen we toch positief blijven en hopen we dat er in het voorjaar weer een volledige competitie gespeeld kan worden.

Iedereen die in de maanden april en mei weer wat wedstrijdjes wil spelen kan zich vanaf vandaag opgeven voor de voorjaarscompetitie 2022. Voor elke tennisser is er een competitievorm die bij hem of haar past. Er is een divers competitieaanbod; op verschillende dagen van de week, voor elke leeftijd, voor zowel beginnende spelers als voor topspelers en voor iedereen daar tussenin.

Onder aan het bericht staat het hele competitieaanbod: je kunt kiezen voor een bepaalde dag, een bepaalde leeftijdscategorie én of je alleen wil dubbelen of ook wil enkelen.

Er wordt gespeeld in de periode van 1 april t/m 10 juni.
Opgeven mag met een heel team, maar ook individueel.
Mail je opgave voor zondag 19 december naar: [email protected]

Voor de vrijdagavondcompetitie is er e.e.a. veranderd: er wordt hier om de week gespeeld en er zijn nog maar 5 speeldagen. De vrijdagavondcompetitie wordt namelijk steeds populairder en grote verenigingen kwamen in de problemen met het aantal banen dat hiervoor nodig was. Om die drukte beter te kunnen reguleren én om iedereen de kans te geven om op vrijdagavond competitie te spelen wordt er dus voortaan om de week gespeeld. De ene week spelen de heren- en de damesteams, de andere week spelen de mixteams en de 8&9competitie. De competitie begint voor de mixteams en de 8&9competitie daarom ook een week eerder. Ook duurt deze competitie 10 weken i.p.v. de normale 7 weken.

Voor vragen kun je contact opnemen met Caroline Lebbink 06-28926549
of met Iris Maalderink 06-44380861 of mailen naar: [email protected]

Omdat we een kleine vereniging zijn, met maar een beperkt aantal invallers, willen we vragen of iedereen goed naar de speeldata wil kijken. Als je slechts af en toe wilt of kunt spelen, kun je je altijd opgeven als reservespeler. Maar een wat groter team opgeven is natuurlijk ook een oplossing!