Verruiming aantal keren tennis per week

16 mei 2020

We hebben de eerste week tennis er bijna opzitten. Wat heerlijk om weer te kunnen tennissen!
Op basis van de huidige baanbezetting verruimen we de mogelijkheden om te tennissen van 2 keer per week naar 4 keer per week. Er kan wel maximaal twee keer per week op een doordeweekse avond (maandag t/m donderdag) gereserveerd worden.
Nog een aandachtspuntje bij het reserveren die we jullie graag meegeven. Geef bij het reserveren altijd aan met wie je gaat tennissen.
De redenen waarom het opgeven van de spelpartner belangrijk is:
• zo kunnen we zorgen dat het max aantal keren per week niet overschreden wordt, zodat er ruimte voor andere leden overblijft
• I.v.m. corona is het belangrijk om te weten wie er wanneer op de baan was
• Niet leden mogen max. drie keer per jaar geïntroduceerd worden (met uitzondering van leden van regioverenigingen)

In de eerste week hebben we veel nagebeld en gemaild om de partner te kunnen achterhalen. Daarbij hebben we ook uitgelegd hoe de partner aangegeven moet worden. We hebben daarom besloten de tweede week niet meer te bellen, maar de reservering te annuleren zodat een nieuwe poging kan worden gedaan. In geval van een introducé dienen de naam en contactgegevens (mailadres) van de introducé vermeld te worden. Ook daar geldt dat wanneer dat niet wordt gedaan de reservering wordt geannuleerd. Als er nog onduidelijkheid of problemen zijn bij het boeken kan je een mailtje sturen naar [email protected].
Om de uitbreiding naar maximaal 4 keer per week goed te laten verlopen verwachten we dat de leden die overdag kunnen spelen daar zo veel als mogelijk gebruik van maken zodat de avonden niet te druk worden.