Vacature competitieleider vervuld. Nieuwe vacatures in bestuur.

19 augustus 2023

Wij zijn erg blij dat we erin geslaagd zijn om het probleem van nieuwe competitieleiding voor het komende seizoen op te lossen. Uiteindelijk hebben we de huidige competitieleiding (Iris Maalderink en Caroline Lebbink) bereid gevonden om toch aan te blijven onder de voorwaarde dat ze extra ondersteuning krijgen.

Die extra ondersteuning komt  van bestuurslid Benno Thomassen.. Hij wil dit graag doen maar  legt daarvoor wel zijn functie als bestuurslid neer.

Voor het bestuur is dit natuurlijk een fantastische oplossing. We behouden de expertise en ervaring van Iris en Caroline maar met de inzet van Benno kunnen we hen wel voldoende ontlasten.

Nieuwe bestuursleden gezocht

De consequentie is wel dat met het verlies van Benno  als bestuurslid  we nog dringender op zoek moeten naar 2 nieuwe bestuursleden te weten een secretaris en een algemeen bestuurslid.

We doen echt een klemmend beroep op  jullie? Op je verantwoordelijkheid om als lid ook iets voor de club te doen.  En dat kan in deze functies. Als we erin slagen om weer uit te groeien tot een vijfkoppig bestuur valt ook de tijdsbelasting reuze mee. Al wat we vragen is een enthousiast iemand, (vrouw of man, jong of oud) die zich wil inzetten voor de club..

Heb je interesse of wil je eerst meer informatie, neem dan contact op met het bestuur via [email protected]

Het Bestuur.