Tossmomenten

25 september 2021

Nu de corona maatregelen steeds meer versoepelen, komt er weer ruimte om toss momenten op te starten.

In de afgelopen anderhalf jaar hebben we een flink aantal nieuwe leden mogen verwelkomen op onze tennisclub. Mede door het groeiend aantal lessende leden zijn de banen op de meeste doordeweekse avonden goed bezet. Dat houdt in dat we besloten hebben om de maandagavond toss en de donderdagavond toss te laten vervallen en een nieuw toss moment in het leven te roepen.

Op de woensdagavond zijn er geen tennislessen en daardoor is die avond het meest geschikt om een nieuw doordeweeks toss moment te gaan organiseren dat voor alle senior leden toegankelijk is. We denken aan een toss moment van 20.00 uur tot 22.00 uur. Voordat we daarmee werkelijk van start kunnen gaan hebben we een klein groepje leden nodig die bereid zijn deze toss te gaan organiseren. Vandaar deze oproep:

Heb je regelmatig op woensdagavond tijd om te tennissen, vind je het leuk om met verschillende leden in contact te komen, kan je op een ontspannen manier willekeurige tennisgroepjes samen te stellen en wil je een bijdrage leveren om onze vereniging levendig te houden, neem dan contact op met het bestuur via [email protected] of spreek één van de bestuursleden aan om verder te informeren.

Voor de donderdag tossochtend voor 55+ worden vanaf 1 oktober van 10.00 tot 12.00 uur weer wekelijks twee banen gereserveerd.