Spaar voor LTC Zelhem

01 juni 2024

Beste leden,

Al ruim een half jaar doen 20 leden van  LTC Zelhem mee met  scoren voor je clubs: een unieke en structurele manier om het hele jaar automatisch Euro’s te sparen voor onze club én voor jezelf. Maandelijks levert dit nu al gemiddeld 25 euro op voor LTC Zelhem. Dat kan natuurlijk veel mee opleveren als meer leden meedoen. En het kost je zelf niks, sterker nog je kan ook nog eens voor jezelf sparen.

Sparen doe je heel simpel door aankopen te doen bij deelnemende ondernemers, zoals JUMBO in Zelhem. Een percentage van jouw aankopen wordt automatisch gespaard. Het werkt eigenlijk net als met zegels maar dan nu digitaal en automatisch doordat het gekoppeld is aan je betaalkaart. Dus als je betaalt met je betaalkaart wordt ipv een zegeltje een percentage van dat bedrag door de ondernemer gespaard  voor LTC Zelhem. Dat zie je eenvoudig in de Dappre app. Maar naast JUMBO in Zelhem doen er ook veel andere ondernemers in de regio mee waar je automatisch spaart met je aankopen!

Het kan natuurlijk veel meer opleveren als meer leden meedoen. En het kost je zelf niks.Meedoen is heel makkelijk.

1. Ga naar https://scoorvoorjeclub.nl/club/?cmsId=6442652d53c86710d79182df om direct onze Digitale Clubkaart te activeren in de privacyvriendelijke Nederlandse kaarten-app Dappre. Je hoeft geen account aan te maken en er worden geen persoonsgegevens gevraagd.
  2. Koppel eenvoudig en veilig de Digitale Clubkaart(en) aan je eigen betaalrekening(en).
  3. Reken af bij deelnemende ondernemers door te pinnen en je spaart helemaal automatisch voor onze club én voor jezelf! Je hoeft geen pasjes te laten zien. Pinnen = sparen!
  4. In Dappre kun je zien waar en hoeveel je kunt sparen (bij ’spaar hier’) en zien hoe je spaarsaldo oploopt!
  5. Elke maand gaat het gespaarde bedrag automatisch naar de club(s) waar jij voor wil sparen. Je kunt via Xtras sparen voor je contributie, vouchers en cadeaukaarten van deelnemende ondernemers. Leuk!

Koop lokaal, steun onze club en spaar voor jezelf!
Wij doen mee, jij ook?

Veel plezier met sparen,