Snert-toernooi

06 januari 2023

Op woensdag 25 januari 2023 wordt er een snert-toernooi georganiseerd voor alle senioren leden van LTC Zelhem. Het wordt een gezelligheidstoernooi waar iedereen aan mee kan doen en waar gezelligheid voorop staat. De snert zal klaar staan vanaf 18:30 uur waarna we om 19:30 uur starten met het toernooi.

We tossen willekeurig, dus tot aanvang van de eerste wedstrijd is jouw partner onbekend. Wat wel bekend is, is dat je minimaal 2 wedstrijden speelt. Na de eerste wedstrijden krijgen we een winnaars- en verliezerspoule waarna in beide poules volgens afvalsysteem gespeeld gaat worden.

Voor dit toernooi vragen wij een kleine vergoeding van €5,00. Hiervoor krijg je een kop snert, roggebrood met katespek, een consumptiemunt en een hele leuke sportieve avond. Dit bedrag kun je pinnen op de toernooiavond.

Geef je snel op voor dit toernooi door een mail te sturen naar [email protected] waarin je aangeeft mee te willen doen met dit toernooi. Lust je geen snert, of ben je vegetarisch, dan serveren we voor jou (vegetarische) tomatensoep. Geef dit wel even aan bij jouw aanmelding.