Parkbeheer aan het werk

15 april 2022

Tijdens het warming-up-toernooi waren er gelukkig regelmatig bezoekers die op het terras genoten van een versnapering en van het prachtige weer. Tijdens het kijken naar de wedstrijden ontstond er een geweldig idee bij enkele leden. Met name Gerdi vond dat de mooiste plek van het terras nu in gebruik werd genomen door een laag grind met wat vetplandjes. Juist deze plek is geweldig om zowel de banen 1 en 2 te kunnen kijken maar ook meer zicht op banen 3, 4 en 5. Nou daar was geen speld (of tennisracket) tussen te krijgen. Goed punt.

De vereniging is blij met leuke initiatieven en natuurlijk heeft het bestuur dit geweldige idee serieus genomen. Inmiddels heeft de commissie Parkbeheer hier al naar gekeken en hebben ideeën hoe met deze wens kan worden omgegaan. Mogelijk gaan zij ons binnenkort al verrassen. Gerdi, nog heel even geduld.

Mochten er onder de leden meer leuke ideeën leven, laat je horen. Er is natuurlijk geen garantie dat elk idee mogelijk is, maar wanneer je het "leuke idee" niet kenbaar maakt gaat er zeker niets mee gebeuren.