Padellen in Zelhem

12 april 2024

Afgelopen week heeft De Gelderlander onderstaand artikel over onze club gepubliceerd. Henk heeft de stand van zaken toegelicht. Helaas heeft de journalist de huidige situatie naar ons idee niet goed vertaald en nadruk gelegd op eventuele geluidshinder. Wij hebben als bestuur en commissie besloten om met onderstaand persbericht te reageren om onze kant van deze situatie aan te geven. Als club willen wij in goede harmonie met de buurt leven en hebben daarom alle onderzoeken uitgevoerd en kosten gemaakt die nodig zijn en onze plannen aangepast op basis van de resultaten van deze onderzoeken. We hebben de gemeente geïnformeerd zodat zij voorbereid zijn op eventuele vragen. We proberen verbindend ons verhaal te communiceren om niet onnodig weerstand te genereren. We gaan door op de ingeslagen weg en hebben positieve verwachtingen dat we de vergunning zullen ontvangen.

Mail bij vragen of opmerkingen naar [email protected].
Het bestuur.