Opgeven voor nieuwe lessenserie

27 november 2021

Inmiddels zijn voor de meeste 10 lessen series de laatste les gegeven of worden die binnenkort gegeven.
In januari gaan we weer starten met de inmiddels bekende 10 lessenserie met 8 personen voor € 65 pp. Op twee banen krijgt een groep van 8 personen 10 weken lang een les van 1 uur. Er zal worden geprobeerd om de groepen dusdanig samen te stellen dat het voor iedereen uitdagende lessen worden. De lessen kunnen gaan plaatsvinden op maandag, dinsdag of donderdagavond.
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een mailtje naar [email protected]
Geef meteen op welke avonden (maandag, dinsdag en/of donderdag) je absoluut niet mee zou kunnen doen. Eventuele voorkeur voor een avond kan je ook aangeven. Wij hopen dat veel leden weer gebruik gaan maken van dit aantrekkelijke aanbod. Een mooie manier om je techniek en conditie te verbeteren en met andere leden van onze club in contact te komen.