Nieuwe 10 lessenserie start begin april

10 maart 2021

We starten vanaf begin april voor onze seniorleden een nieuw 10 lessenserie met 8 personen voor € 65 pp.

De lessen kunnen gaan plaatsvinden op maandag, dinsdag of donderdagavond. Er zal worden geprobeerd om de groepen dusdanig samen te stellen dat het voor iedereen uitdagende lessen worden. Heb je interesse om mee te doen, stuur dan voor 19 maart een mailtje naar [email protected]

Geef bij de opgave duidelijk aan op welke avonden (maandag, dinsdag, woensdag en/of donderdag) het voor jou absoluut niet mogelijk is om te lessen. Natuurlijk kan je daarnaast ook laten weten op welke avonden je het prettig zou vinden om les te krijgen.

Wij hopen dat veel leden gebruik gaan maken van dit aantrekkelijke aanbod. Een mooie manier om je techniek en conditie te verbeteren en met andere leden van onze club in contact te komen.