Niels de Mare erelid LTC Zelhem!

24 februari 2023

Bijna 30 jaar is Niels de clubtrainer van LTC Zelhem geweest. Hij heeft altijd met grote inzet zowel de jeugd als vele senioren de beginselen van de tennistechniek bijgebracht.

Dit gebeurde in zowel groepslessen als door middel van individuele lessen. Niels heeft nooit verzaakt en was altijd in goed humeur op de baan te vinden, ook al was het koud, kil en druilerig weer!

De basistechnieken van het tennis zijn niet eenvoudig en het aanleren vraagt veel geduld en doorzettingsvermogen. Niels wist daar altijd fantastisch mee om te gaan. Je kon tien keer een verkeerde bal slaan maar als dan die elfde bal helemaal goed geraakt werd dan kreeg je dat enthousiast te horen van hem. Niels wist op deze manier ook de jeugdspelers te stimuleren en hun tennisvaardigheden op een hoger plan te brengen.

Het bestuur van LTC Zelhem heeft dan ook besloten om Niels voor al zijn bijzondere bijdragen aan onze club te benoemen als erelid van onze vereniging. Met een bezoek bij hem thuis hebben we hem een mooi beeldje en een oorkonde overhandigd samen met een mooie bos bloemen.

Op de Algemene Ledenvergadering van afgelopen 15e februari hebben we een foto van Niels getoond op het grote scherm. Omdat Niels niet zelf aanwezig kon zijn op deze vergadering heeft onze voorzitter Remco Hoekman een mooie tekst van Niels voorgelezen. Hierin geeft Niels aan dankbaar te zijn voor alle appjes, kaarten, bloemen en belletjes van leden tijdens zijn ziekteperiode. Ook geeft hij aan het erelidmaatschap zeer te waarderen en er trots op te zijn.

Alle 35 op de ALV aanwezigen leden van de club hebben een toost op Niels uitgebracht. Op deze manier hebben de leden het toekennen van het erelidmaatschap van Niels op een mooie manier bekrachtigd. Het was een gedenkwaardig moment!

Namens het bestuur
Henk Voorend, secretaris