Najaarscompetitie 2024

02 juni 2024

NAJAARCOMPETITIE 2024

Beste tennissers,

Het is weer tijd voor het spelen van competitie! Hierbij willen wij je graag op de hoogte stellen van de inschrijving voor de najaarcompetitie 2024. De inschrijving staat vanaf vandaag open! Hieronder informeren wij jullie over de belangrijkste zaken rondom het inschrijven voor de competitie.”

Wat houdt de Najaarcompetitie in?

Deze competitie wordt gespeeld tussen verschillende clubs en je speelt mee met een team van de club waar jij lid bent. De wedstrijden worden ‘thuis’ op de eigen club of ‘uit’ bij de andere club gespeeld. Per competitiesoort verschilt het hoeveel wedstrijden je speelt per dag als team, meestal als speler speel je een of twee wedstrijden.

Deadline inschrijven

De inschrijving voor de najaarcompetitie sluit op zondag 9 juni. Geef je op via het mailadres [email protected]

Verschillende competitiesoorten

In de regionale competitie is het voor de vrijdag mogelijk in te schrijven voor: Heren Dubbel 50+ Ochtend (4HD) Gemengd Dubbel 50+ Ochtend (DD-HD-2GD)   Voor de landelijke competitie is het mogelijk in te schrijven zoals aangegeven in onderstaand schema:

Bij de inschrijving hebben wij de volgende informatie nodig:

• Namen spelers
  • Gewenste competitiesoort + speeldag
  • Aanvoerder

Heb je nog geen team?

Dan probeert de club een team voor je te vinden. We kunnen dit niet garanderen. Schrijf je dan in via het mailadres [email protected] en vergeet niet te vermelden in welke competitie je wilt spelen.

Wil je alleen reserve zijn?

Schrijf je dan in via het mailadres [email protected] en vergeet niet te vermelden voor welke competitie/dag je reserve wilt zijn.

Speeldata

Kosten competitie

De kosten voor de competitie bedraagt: € 32 per team. Deze kosten zijn voor de inschrijving bij de KNLTB. Hiernaast zorgt het team zelf voor ballen en eventuele hapjes.

Wij zien jullie inschrijvingen graag tegemoet!

Met vriendelijke groeten,
Iris, Caroline en Benno