Najaarscompetitie

21 mei 2022

NAJAARSCOMPETITIE

Iedereen die dit najaar weer wat wedstrijdjes wil spelen kan zich vanaf vandaag opgeven voor de najaarscompetitie. Voor elke tennisser is er een competitievorm die bij hem of haar past. Er is een divers competitieaanbod; op verschillende dagen van de week, voor elke leeftijd, voor zowel beginnende spelers als voor topspelers en voor iedereen daar tussenin.

De afgelopen twee jaar is als gevolg van het coronavirus de Voorjaarscompetitie in het najaar gespeeld. Dit jaar wordt er weer een normale najaarscompetitie gespeeld. Dat betekent dat er niet om promotie/degradatie wordt gespeeld en de competitie wordt ingedeeld op basis van teamgemiddelde en niet op basis van teamrechten.

In het najaar zal er bij alle teams maar 5 keer gespeeld worden in plaats van 7 keer. De speeldata staan onderaan deze mail. Hiermee vervalt voor de vrijdagavondcompetitie het om de week spelen. Alle teams spelen 5 weken achterelkaar competitie.

Iedereen die zin heeft om mee te doen aan de najaarscompetitie kan zich opgeven via: [email protected]
Opgeven mag met een heel team, maar ook individueel.

Voor vragen kun je contact opnemen met Caroline Lebbink 06 2892 6549
of met Iris Maalderink 06 4438 0861 of mailen naar: [email protected]

Omdat we een kleine vereniging zijn, met maar een beperkt aantal invallers, willen we vragen of iedereen goed naar de data wil kijken, deze staan ook in de bijlage. Als je slechts af en toe wilt of kunt spelen, kun je je altijd opgeven als reservespeler. Maar een wat groter team opgeven is natuurlijk ook een oplossing!

De inschrijfbijdrage voor deelname aan de najaarscompetitie is  €32,- per team.

Inschrijving sluit op zondag 5 juni