Middag voor onze vrijwilligers

14 november 2021

Zaterdag 13 november is er een moment georganiseerd om onze vrijwilligers te bedanken voor hun inzet en enthousiasme. Er werd om 13.30 uur verzameld op de parkeerplaats van ons tennispark. Vervolgens vertrokken we naar het tennispark van De Paasberg in Silvolde.

Als activiteit tijdens deze middag hebben we twee padelbanen en een trainer kunnen boeken. De padel trainer heeft ons kennis laten maken met deze sport die steeds meer in opkomst is. Padel is een mix van tennis en squash en wordt gespeeld met vier personen. Je speelt het met een padel racket en een padelbal. De padelbaan is 10 meter breed en 20 meter lang en omringd door wanden van glas en hekwerk. Tijdens het spel zijn de wanden onderdeel van het spel waardoor kracht minder belangrijk is bij padel. Dit houdt in dat deze sport door iedereen te spelen is.

De puntentelling van padel is gelijk aan de punten puntentelling van tennis. Naast de theoretische en tactische uitleg over padel kreeg iedereen tijdens de vrijwilligersmiddag de mogelijkheid om padel ook daadwerkelijk uit te proberen. De meesten stonden voor het eerst op de padelbanen en werden steeds enthousiaster en fanatieker.

Na deze leuke kennismaking met padel vertrokken we naar ons eigen tennispark. Daar was het tijd om te borrelen en voor een toespraak door onze voorzitter Remco. Vervolgens werden we verwend met een heerlijke maaltijd verzorgt door één van onze sponsoren Eetcafé De Groes.

We kunnen wel zeggen dat het een gezellige en geslaagde middag was. Via deze weg willen we alle vrijwilligers nogmaals hartelijk danken voor jullie inzet voor onze vereniging.