Maak kennis met Tennis bij LTC Zelhem

02 april 2021

Zin om (op veilige afstand) in de buitenlucht te sporten? Nu is een goed moment om te starten met tennissen bij LTC Zelhem aan de Priesterinkdijk 9.

Jeugd
Voor de jeugd organiseren we op donderdag 15 april een vrij toegankelijk ‘maak kennis met tennis’ moment.
We hebben voor twee leeftijdsgroepen aparte momenten gereserveerd:
Jeugd van 5 tot en met 12 jaar (basisschool)                  : 15.30 tot 16.30 uur.
Jeugd van 13 tot en met 17 jaar (middelbare school)     : 16.30 tot 17.30 uur.
Als je het leuk vindt, mag je daarna 3 keer een uur gratis meetrainen in een bestaande lesgroep.

Senioren (van 18 jaar)
Voor senioren hebben we twee verschillende aanbiedingen:

Maak kennis met tennis voor € 60,-

• Drie lessen van 1 uur in een groep van vier personen van onze professionele tennisleraar

Of

Maak kennis met tennis voor € 100,-

• Drie maanden lid van onze vereniging. Je kan gebruik maken van de banen en deelnemen aan clubactiviteiten (baan reserveren gebeurt vanuit huis via de verenigingsapp).
  • Zes lessen van 1 uur in een groep van vier personen van onze professionele tennisleraar

Aanmelden voor deze “maak kennis met tennis” aanbiedingen kan via [email protected]

Vermeld in de mail waar je aan mee wilt gaan doen.
Meer informatie via [email protected] of bel: 0314-624301