Laddercompetitie is verlengd tot 1 september 2021

23 april 2021

We hebben besloten de laddercompetitie zeker door te laten gaan tot 1 september. Nu we alweer een tijdje mogen dubbelen, worden er inmiddels ook in de dubbel laddercompetities regelmatig wedstrijden gespeeld. Het zou leuk zijn als nog meer leden zich opgeven voor de verschillende laddercompetities. Hoe meer teams tegen elkaar kunnen spelen, hoe uitdagender het wordt om een poging te wagen om te klimmen op de ladder.

Deze clubcompetitie is een mooie manier om wedstrijdritme te houden, eventueel wedstrijdervaring op te doen en ander leden te ontmoeten.

Alle seniorleden die nog niet mee doen, kunnen zich alsnog inschrijven. Je start dan onderaan de ladder en kan jezelf zo snel je zelf wil, omhoog tennissen.
I.v.m. de vakanties die eraan komen, hebben we het termijn waarbinnen je de uitdaging moet aangaan verlengt na 15 dagen. Je bepaalt in onderling overleg het moment waarop je de wedstrijd gaat spelen.

De winnaar van een wedstrijd is degene (of het team) met twee gewonnen sets. Bij een setstand van 6-6 wordt er tie-break gespeeld. De spelers bepalen voor het begin van de wedstrijd of ze, als er een derde set nodig is om een winnaar te bepalen, een derde set gaan spelen of dat de derde set een super-tie break wordt.

Je kan de laddercompetitie vinden binnen de clubapp bij: Spelen > Wedstrijden > Laddercompetitie.
Onderaan dit bericht kan je een instructie downloaden met een uitgebreidere handleiding mocht je daar behoefte aan hebben.

Ook beginnende leden worden opgeroepen om mee te gaan doen aan de laddercompetities. Het is een mooie manier om andere leden te leren kennen en om wat wedstrijd ervaring op te doen.

Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd een mailtje sturen naar [email protected]

-> instructies laddercompetitie