Laddercompetitie afgerond

02 september 2021

De laddercompetitie die we eind vorig jaar zijn gestart is 31 augustus geëindigd. Het was de eerste keer dat we via de app een laddercompetitie binnen onze club hebben gespeeld. Het bleek een mooie manier te zijn om andere leden te leren kennen en lekker een wedstrijdje te spelen. Er zijn heel wat partijen gespeeld en met name in de enkel ladder hebben leden elkaar regelmatig uitgedaagd. Doordat er niet in alle ladders veel gespeeld is, is het mogelijk dat de nummer 1 geplaatste zonder een wedstrijd te spelen winnaar van de ladder is geworden.

Na de najaarscompetitie en het Cooling Down Toernooi starten we een nieuwe winterladder competitie op. We hopen dat nog meer leden kennis gaan maken met deze laagdrempelige manier van wedstrijdjes spelen. Wellicht gaan we de winnaars van de winter laddercompetitie een leuke prijs in het vooruitzicht geven zodat ook de nummers 1 regelmatig uitgedaagd gaan worden en van hun koppositie gestoten kunnen worden.