KNLTB Competitie 2021

01 november 2021

Op dit moment hebben we in principe de laatste ronde van de KNLTB competitie 2021 gespeeld.  Dit keer hebben we de competitie helemaal uit kunnen spelen en daar is iedereen reuze blij mee.

Er hebben 5 senioren teams het najaarsweer getrotseerd. Het was niet altijd even prettig om in weer en wind te spelen, maar het samen zijn en contact maken met andere verenigingen was weer ontzettend gezellig. En er zijn mooie resultaten neergezet. Geen enkel team is als laatste in zijn poule geëindigd, maar op mooie middenmoters plekken. Op 1 team na die we nu even in het zonnetje zetten.

Team Gemengd dubbel 35+ Vrijdagavond ZELHEM 2 4de klasse is als EERSTE geëindigd. Een team dat te kampen kreeg met de nodige blessures en kwetsuren, maar desondanks alle 7 wedstrijden winnend wist  af te sluiten. Dus gefeliciteerd; Jeroen, Gerdi, Inie, Monique, Renzo, Hans, Stephan, Wendy en Ben. En hopelijk volgend seizoen een klasse hoger.

We hopen dat iedereen in het voorjaar van 2022 weer mee gaat spelen. We hebben nog plek voor een aantal teams. Schroom dus niet om je op te geven als team of individu bij de volgende ronde ergens in december. Houdt de mailing in de gaten.
Rest ons jullie een fijn Cooling Down toernooi te wensen spelend of als toeschouwer.

Iris en Caroline