Kantine vanaf 29 september gesloten

29 september 2020

Tijdens de persconferentie van maandag 28 september werd aangegeven dat de sportkantines vanaf dinsdag 29 september om 18.00 uur dicht moeten. Dit geldt ook voor de kantine in ons clubhuis. De wc's blijven open.

Wat dit betekent voor de competitie wordt nu verder uitgewerkt door de KNLTB. We volgen de berichtgeving van de KNLTB en kijken ook zelf wat wel en niet mogelijk of verantwoord is gegeven de nieuwe maatregelen. We hopen snel meer duidelijkheid te kunnen geven. Het is niet uitgesloten dat de rest van de competitie komt te vervallen nu mensen niet in het clubhuis mogen komen en buiten wachten tussen wedstrijden door niet altijd een optie is door de weersomstandigheden.

Voor de komende periode geldt verder dat toeschouwers niet meer zijn toegestaan. Alleen tennissers mogen dus op het park komen. Dit geldt ook bij jeugdlessen. Ouders kunnen weer op de parkeerplaats wachten om de kinderen op te halen, zoals ook het geval was in de beginfase.

Vooralsnog zijn het aanvullende maatregelen voor de komende drie weken. Daarnaast blijven de bestaande maatregelen van kracht. Laten we hopen dat we het virus er zo samen weer onder krijgen en over drie weken het clubhuis weer open mag.