Hoe doet LTC Zelhem het?

16 juli 2020

LTC Zelhem is het toernooi seizoen goed begonnen!

Afgelopen week was het eindelijk weer zover, er kon sinds lange tijd in wedstrijdverband getennist worden. De Sprong in Doetinchem was het decor voor een prachtige week vol wedstrijden. In maar liefst vier categorieën ging de eerste prijs naar een Zelhems duo: De HD4 werd na een spannende supertiebreak in de finale gewonnen door Martijn Peters en Bas Booms (LTC de Vijverberg), de DD4 werd met overtuigende cijfers gewonnen door Iris Maalderink en Sharon Evers, de GD5 is na een supertiebreak in de finale gewonnen door Iris Bais en Richard Aldus (TC Welgelegen) en ook Leon Tol en Karin Heinen wisten de overwinning binnen te slepen in de GD6 na weer een supertiebreak in de finale. Kortom het was een succesvolle week voor LTC Zelhem en dit belooft wat voor de rest van de zomer.