Het Alles Is Anders Clubtoernooi 2020

21 juli 2020

Van maandag 31 augustus tot en met zondag 6 september (bij heel veel inschrijvingen kan het zijn dat er zondag 30 augustus ook wedstrijden gespeeld gaan worden) organiseren we voor alle seniorleden een gezellige week vol tennis. Een leuke manier om warm te draaien voor de najaarscompetitie, elkaar weer te ontmoeten en om kennis te maken met onze Zomer Challenge leden.

Om goed afstand te kunnen houden zijn er op de doordeweekse avonden twee speelrondes. De eerste ronde start om 19.00 uur de tweede ronde om 21.00 uur.

Er wordt gespeeld in twee categorieën met verschillende onderdelen (bij weinig opgaven kunnen onderdelen worden samengevoegd):
Speelsterkte 7, 8 en 9 (best of the rest)
   o Onderdeel enkel
      • Dames
      • Heren
   o Onderdeel dubbel
      • Dames Dubbel
      • Heren Dubbel
      • Gemengd Dubbel
Speelsterkte 6 en lager (clubkampioenen)
   o Onderdeel enkel
      • Dames
      • Heren
   o Onderdeel dubbel
      • Dames dubbel
      • Heren dubbel
      • Gemengd dubbel

Schrijf je in!
• Heb je geen partner en wil je graag dubbelen. Geef je dan toch op. We gaan voor je op zoek naar een tennispartner.
• Het finale weekend gaat onze beroemde Culinaire Commissie corona-proof hapjes verzorgen!
• Inschrijfgeld € 7 per onderdeel
• De inschrijving sluit zondag 23 augustus
• Inschrijven via de volgende link https://www.toernooi.nl/sport/tournament?id=179E0337-C1F2-41D7-8FBB-FA130DA41BFF  (mocht dat niet lukken stuur, dan een mail naar [email protected]

Natuurlijk wordt iedereen nogmaals dringend verzocht eigen verantwoordelijkheid te nemen en zich aan de afspraken te houden die op ons park gelden:
• Blijf thuis als je je niet lekker voelt
• Was regelmatig je handen
• Houd 1,5 meter afstand
• Volg de uitgezette routing

Houd je aan de richtlijnen van de barcommissie
• Eén persoon per tafel bestelt bij de bar en brengt de vieze glazen terug naar de bar op de daarvoor aangegeven plekken
• Alleen de barmedewerker komt achter de bar, anderen zijn daar niet toegestaan
• Betalen alleen mogelijk met PIN