Georganiseerde Toss middag zondagmiddag 4 juli

30 juni 2021

Aanstaande zondagmiddag 4 juli is er een toss middag georganiseerd. Het tossen start om 14.00 uur (13.50 uur aanwezig zijn) en zal tot ongeveer 16.30 uur duren. Niels gaat de middag begeleiden en de bar is open vanaf 13.30 uur.

Deze middag zijn in eerste instantie senior leden uitgenodigd die tijdens de coronatijd lid geworden zijn. Er zijn nog enkele plekken over. Alle seniorleden (dus ook studenten) die zin hebben in een middagje tossen en het leuk vinden om andere leden te leren kennen kunnen zich voor deze laatste plaatsen aanmelden door voor zaterdag 3 juli een mail te sturen naar [email protected]. Het aantal plaatsen is beperkt dus we zullen degenen die zich het eerst aanmelden voorrang geven.

We bevestigen je uiterlijk zaterdag 3 juli via een mailtje of je mee kan doen.