Geef je op voor nieuwe lessenseries!

28 maart 2023

De huidige lessenseries zijn bijna afgelopen, dus we gaan half/eind april weer starten met de bekende 10 lessenserie. De serie wordt voor de zomervakantie afgerond! Afhankelijk van het aantal leden in de lesgroep, zullen er verschillende bedragen voor de 10 lessen betaald gaan worden. Bestaat de groep uit acht personen, dan betaal je € 67,50 voor 10 lessen. Bestaat de groep uit zes personen, dan betaal je € 90 voor 10 lessen enz. We gaan pas van start met een groep als we minimaal vier personen in een groep kunnen plaatsen.

Er zal worden geprobeerd om de groepen dusdanig samen te stellen dat het voor iedereen uitdagende lessen worden. De lessen worden door Jacco gegeven en kunnen gaan plaatsvinden op maandag, dinsdag of donderdagavond.

Natuurlijk kunnen ook de huidige drie maanden leden, die na het einde van hun tijdelijke lidmaatschap overstappen naar een definitief lidmaatschap, zich opgeven voor deze serie.

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan voor 5 april een mailtje naar [email protected] Geef bij de opgave aan op welke avonden je niet mee kan doen.

Wij hopen dat veel leden gebruik gaan maken van dit aantrekkelijke aanbod. Een mooie manier om je techniek en conditie te verbeteren en met andere leden van onze club in contact te komen.