Een mooi jubileum

26 juni 2022

Zaterdag 25 juni vierden we met leden en oud-leden het 50 jarig jubileum. Het was prachtig weer. Het tennispark was aangekleed met allerlei jaren '70 atributen zoals strandstoelen (waar iedereen altijd ruzie mee had), een campertje, flipperkast, jukebox en ook de nostalgische ijscokar ontbrak niet.

We begonnen de dag met een jubileum taartje waarna het onderdeel Sport & Spel op het programma stond. Opvallend was dat sommigen hierbij nog fanatieker waren dan tijdens een partijtje tennis.

Er was behendigheid, slimheid en snelheid gewenst. Er werd goed samengewerkt, veel gelachen maar ook gezweet. De winnaars mochten een heuse beker in ontvangst nemen met wel verdiende consumptiebonnen.

Vervolgens was het tijd voor ons oud lid Guus Hiddink. Guus haalde enkele leuke herinneringen aan en werden hem enkele vragen gesteld. De aanwezigen kregen ook de gelegenheid om vragen te stellen.

Op verzoek van Guus werd er ook getennist. Het viertal Guus, Richard van Soest, Iris Bais en Amber Maalderink speelden met twee tennisballen tegelijk. Wanneer de eerste bal uit het spel ging werd met de 2e bal om een punt gespeeld. Na 10 punten werd van partner gewisseld. Het was duidelijk te zien dat Guus nog twee keer per week op de tennisbaan staat.

Aansluitend heeft onze voorzitter Remco mevrouw Ans Visser in het zonnetje gezet. Ans is een groot gedeelte van de jubileumjaren lid geweest. Ondertussen werden de champagne glazen gevuld en was het de hoogste tijd om te toasten op het 50 jarig bestaan.

Karin (Heinen Vlees Zelhem) had inmiddels de barbecue en overheerlijk vlees bezorgd.  De jukebox werd wat harder gezet en ieder kon zijn eigen favoriete nummer uitkiezen. Er kon de gehele middag gebruik gemaakt worden van een fotokast. Ieder kon naar wens voor de camera en een print maken van 3 hilarische foto's.

De grootste fanatiekelingen gingen nog even de baan op om nog een balletje te slaan. Anderen genoten van de flipperkast of door hun zelf uitgekozen muziek uit de schitterende jukebox.

De jubileum commissie kijkt terug op een zeer geslaagde dag en wil iedereen bedanken die op welke wijze dan ook heeft meegewerkt om deze dag tot een succes te maken. Er zijn veel foto's gemaakt en ook is er veel gebruik gemaakt van de fotokast. Zodra we al deze foto's binnen hebben zullen we deze op een later tijdstip tonen.

De Jubileum commissie.