Dringend barvrijwilligers nodig!

30 juni 2021

De barcommissie is dringend op zoek naar nieuwe vrijwilligers die eens in de twee a drie maanden een avondje bar kunnen draaien. Nu de bar weer open is, blijkt dat een aantal barvrijwilligers om wisselende redenen niet meer beschikbaar zijn. Om te zorgen dat de huidige barvrijwilligers niet meer hoeven te gaan draaien en we de bar regelmatig open kunnen houden, zijn er echt nieuwe vrijwilligers nodig!

Door barvrijwilliger te worden help je jouw vereniging en maak je op een makkelijke manier kennis met andere leden. Het is dus ook voor de nieuwere leden een leuke manier om je nog meer thuis te voelen bij jouw tennisclub.

Van de barvrijwilliger wordt verwacht dat hij/zij eens in de twee/drie maanden zelfstandig de bar draait. Op dit moment is de bar open op doordeweekse avonden van 19.30 uur tot circa 23.00 uur. De barcommissie deelt je in overleg in. Natuurlijk wordt je door de barcommissie goed ingewerkt.

Help jouw club en neem contact op met Monique (06-21238624) of Jeroen (06-48618502) of stuur een mailtje naar [email protected]