De jeugd in actie tijdens de competitie!

30 april 2022

Net als bij de senioren is ook voor de jeugd de voorjaarscompetitie begonnen. Voor het eerst sinds corona hebben we weer een volledige competitie waarbij ook de toeschouwers welkom zijn.

Onze vereniging heeft dit voorjaar twee jeugdteams die onze eer hoog houden.

Allereerst hebben we ons oranje team. Dit team bestaat tot nu toe alleen uit jongens, maar wie weet gaan we onze twee “oranje” meiden ook nog in actie zien dit voorjaar. Gehuld in de prachtige nieuwe teamkleding gaan zij met twee keer de eerste plaats als een speer! Wij zeggen altijd dat meedoen belangrijker is dan winnen, maar stiekem is het toch wel erg leuk om als winnaar naar huis te gaan.

Het groene team is een mooie gemengde groep met kids die al jaren groene competitie spelen en kids voor wie dit de tweede keer groene competitie is. En wat doen ze het goed! De uitwedstrijden waren spannend en eindigden in een 3-3 gelijkspel. Bij de thuiswedstrijd hadden ze een hele speciale toeschouwer, Niels kwam kijken. Hun beste spel kwam naar boven en dat resulteerde in de klinkende 5-1 overwinning!

Wij, als jeugdcommissie, zijn apetrots op onze toppers en kijken met veel plezier uit naar de rest van de competitie!

Namens de jeugdcommissie,
Gijs van Doorn.