Corona update

19 juni 2021

Vanaf zaterdag 26 juni is er weer veel meer mogelijk. Concreet betekent dit voor onze vereniging:

• toeschouwers zijn weer welkom
  • wedstrijden zijn weer toegestaan dus we kunnen starten met de voorbereidingen voor clubkampioenschappen (30 augustus - 5 september) en het Cooling Down Toernooi (25 t/m 31 oktober)
  • we moeten nog steeds de anderhalve meter afstand houden op het park, het terras en in de kantine
  • er mogen niet meer dan 20 personen tegelijk in de kantine (tafelnummers corresponderen met de nummers van de banen)
  • iedereen wordt verzocht de routing op het park te blijven volgen, dat helpt bij het naleven van 'de anderhalve meter regel'
  • banen reserveren we nog steeds vanuit huis zodat we bij mogelijke besmetting weten wie er wanneer op de baan was