Clubladder weer begonnen

30 april 2024

1 april is de zomerladder weer begonnen; Doe ook mee met deze leuke clubladder: enkel of dubbel maar kan natuurlijk ook allebei!

De afgelopen winter zijn er weer spannende partijen gespeeld zowel in de enkel als de dubbel clubladder en er is een heuse strijd ontbrandt om de koppositie tussen Gerjan Veenhuis en Marcel Legters.

Vanaf 1 april is zowel de enkel als de dubbel ladder weer gestart. Grijp je kans en doe ook mee! Het kan nog steeds. Hoe meer leden meedoen des te leuker de ladders worden.

Schrijf je nu in via deze link:

Installeer de sportconnexions clubladder app    op je telefoon en je hebt altijd de ladder, je wedstrijden, je laddertennisafspraken bij de hand. En je kan ook zien wie waar op de ladder staat en ook de uitslagen van de andere ladderaars.

De ladder is er voor iedereen: voor jong en oud, mannen, vrouwen, toppers en beginners, iedereen kan meedoen.

Hoe werkt het?
Je kan zelf instellen of je 1 of 2 wedstrijden per ronde (14 dagen) of eens in de vier weken een wedstrijd wilt spelen. Verder geef je aan welke dagen en dagdelen van de week je beschikbaar bent. Sportconnexions matcht je daarna aan een tegenstander en plant de wedstrijd in. Je kan de wedstrijd in overleg met de tegenstander verplaatsen. Als je een keer een ronde wilt overslaan omdat je bijvoorbeeld met vakantie bent, dan kan je dat ook aangeven. Je speelt zolang je een baan hebt gereserveerd en telt het aantal gewonnen
games.