Clubladder

15 april 2023

De zomer ladder van LTC Zelhem is 3 april van start gegaan met 17 leden. Lijkt het jou ook leuk om te spelen met andere leden van jouw niveau? Je kan je nog gewoon inschrijven met onderstaande link.

De LTC Zelhem enkel tennisladder werkt heel simpel:

• Elke 2 weken regelen wij een leuke wedstrijd voor je.
  • Je kiest zelf wanneer je graag speelt.
  • Je wordt ingedeeld op jouw speelniveau.
  • Je wisselt van plek als je wint van iemand die hoger staat.
  • Een uitgebreide beschrijving vind je hier

Speel je ook mee? Je hoeft alleen je niveau op te geven en welke dagen je graag speelt:

meld je aan enkel: https://sportconnexions.com/nl/tennis/ltczelhem-enkel/11348/

Als je je aangemeld hebt gaat vervolgens alles vanzelf. Je krijgt van Sportconnexions een uitnodiging per mail om te spelen tegen een van de leden op de ladder op het niveau waarmee je je hebt aangemeld (je geeft bij je aanmelding het niveau aan met sterren). In de ladder van LTC Zelhem loopt dat van 2 sterren (onderaan de ladder) tot 4 sterren (nr. 1 van de ladder Marcel Legters).

Installeer op je smartphone de app van Sportconnexions  met dit logo (uit play store voor android mobiel of de ‘app store’ voor Apples) en je kunt voortaan alles met je ‘app’  doen. Je wedstrijden plannen, stand registreren etc.