Clubkampioenschappen 2021

10 juli 2021

Van maandag 30 augustus t/m zondag 5 september kunnen gelukkig weer de clubkampioenschappen worden gehouden. Het woordje kampioenen schrikt nieuwe leden misschien een beetje af maar dat is absoluut niet nodig. Uiteraard gaat het hier om de nieuwe clubkampioenen van 2021, maar voor velen van ons is dat een trede te hoog. Er zullen voor deze titels maar enkelen in aanmerking komen, al zou een verrassing ook wel eens leuk zijn! Voor de meesten onder ons is het gewoon een erg leuk en gezellig toernooi. Het eerste toernooi van onze vereniging na al die vervelende maatregelen.

De wedstrijdcommissie gaat weer alles uit de kast halen om er een prachtig toernooi van te maken. Ook de leden die nog niet lang lid zijn roepen we hierbij op om zich in te schrijven. Er is gekozen voor verschillende categorieën met een speelsterkte als leidraad, zodat het voor leden van alle niveaus een leuk toernooi wordt.

Categorieën:
A. de meest fanatieke spelers van het hoogste niveau (de kampioenen): speelsterkte 5 en lager
B. ambitieuze spelers die nog niet aan hun top zijn (de bijna kampioenen): speelsterkte 6 en 7
C. leden die nog niet zo lang tennissen of de B categorie te hoog gegrepen vinden: speelsterkte 8 en 9

Onderdelen:
Dames Enkel, Heren Enkel, Heren Dubbel, Dames Dubbel of Gemengd Dubbel
(het kan zijn dat er bij weinig aanmeldingen bepaalde categorieën worden samengevoegd).

Het inschrijfgeld bedraagt € 5,- per onderdeel.

Naast "het sportieve gedeelte" is het natuurlijk geweldig dat we elkaar eindelijk weer kunnen ontmoeten. We kunnen nieuwe mensen leren kennen en ook eens tegen een andere tegenstander spelen.

Indien er minder inschrijvingen komen dan verwacht, wil de wedstrijdcommissie op maandag 30 augustus starten. Maar daar gaan wij als PR-commissie niet vanuit. Wij verwacht een volle bak want er zijn voldoende redenen om je in te schrijven. Dit wil niemand missen! Dus niet uitstellen maar nu direct massaal even op deze link klikken.

Hopelijk zien we elkaar straks allemaal in zomerse omstandigheden tijdens dit gezellige evenement. Indien het inschrijven niet lukt mail dan even naar [email protected] of [email protected]

Inschrijven en terugtrekken kan t/m 24-8-2021 18:15 uur