Bericht van de barcommissie

17 juli 2021

Zoals jullie hebben kunnen lezen hadden we een te kort aan barvrijwilligers. Gelukkig zijn er op de oproep voor meer vrijwilligers achter de bar 10 nieuwe aanmeldingen binnen gekomen. Er mogen er altijd nog meer bij. Neem vooral contact met ons op.

Het nieuwe Bier van het Moment is binnen. We hebben ditmaal gekozen voor de La Trappe Witte Trappist. La Trappe Witte Trappist is het enige witbier dat het logo Authentic Trappist Product mag voeren. Het is een fris, lichtzure dorstlesser, waar je makkelijk een tweede flesje of glas van bestelt. Het bier heeft een lichtbittere, droge afdronk.

Daarnaast hebben we een tweede rosé in het assortiment opgenomen na klachten over de bestaande rosé die te zoet zou zijn. We hebben bij onze leverancier gekozen voor de Torres de Casta Rosado. Dit is een stevige, volle rosé van één van de grootste namen in de wijnwereld: Miguel Torres. Deze Rosado heeft een volle smaak, met tonen van bloedsinaasappel, grapefruit en perzik en licht bittertje. De verwachting is dat deze volgende week geleverd gaat worden.

Verder zijn er broodjes Bapao en tosti's te verkrijgen en vergeet niet de heerlijke bitterballen of het gemengde frituur te bestellen.

Wij wensen iedereen een sportieve, gezonde maar vooral een heerlijke zomer toe!

De Barcommissie