Alles Is Anders Clubtoernooi ten einde

10 september 2020

We hebben geluk gehad met het weer. De gehele week hebben we kunnen tennissen. Er waren fantastische wedstrijden. We hoorden regelmatig oehs en aahs, maar ook oerkreten van deelnemers die even niet zo tevreden waren. Het was een toernooi van alle niveaus.

Vanwege de corona konden er dit jaar geen clubkampioenschappen worden gehouden. We hadden daarom besloten dat de winnaars van de herenenkel, damesenkel, herendubbel, damesdubbel en gemengddubbel in de categorieën 2 t/m 6 zich clubkampioenen mochten noemen.

Alwin Maalderink                                            Amber Maalderink

Het is niet echt een verrassing dat Alwin en Amber clubkampioen 2020 zijn geworden.

De overige clubkampioenen:

HD 2 t/m 6 Alwin Maalderink/Martijn Peters
DD 2 t/m 6 Amber Maalderink/Iris Maalderink
GD 2 t/m 6 Martijn Peters/Iris Maalderink

De winnaars van de overige onderdelen:

HE 7 t/m 9 Jürgen Golstein
HD 7 t/m 9 Jürgen Golstein/Christian Koning
DD 7 t/m 9 Inie Hebbink/Marjolein Masselink
GD 7 t/m 9 Gerjan Veenhuis/Louise Wenneker-Veenhuis.

We willen alle deelnemers bedanken voor de deelname. Daarnaast bedanken we alle supporters voor hun komst. Gelukkig heeft iedereen goed gehoor gegeven aan de opgelegde corona regels. We hebben veel complimenten mogen ontvangen, deze opzet viel bij velen goed in de smaak. Erg fijn om te horen.

Els & Benno