Aantal keren tennissen in juli en augustus verruimd

30 juni 2021

Omdat er in juli en augustus geen banen gereserveerd zijn voor lessen is de regel dat je op doordeweekse avonden twee uur per week als tennisser mag reserveren verruimd naar drie uur per week. Dit geldt dus voor maandagavond tot en met donderdagavond vanaf 19.00 uur. Op overige tijden (overdag en op vrijdag-, zaterdag- en zondagavond) mogen leden 4 keer per week boeken.

Het blijkt voor te komen dat iemand na boeking bij nader inzien toch niet gaat tennissen en dan vergeet de boeking te annuleren. Dit zorgt ervoor dat andere leden denken niet te kunnen tennissen terwijl er toch ruimte is. Daarom geven we nogmaals aan dat je ALTIJD je boeking moet annuleren als je bij nader inzien toch niet gaat tennissen.