Aanpassing coronaregels

06 oktober 2021

De gemeente heeft via de nieuwsbrief kenbaar gemaakt dat het binnen nuttigen van eten of drinken alleen is toegestaan met een corona toegangsbewijs (CTB). Dit betekent dat leden of gasten zonder CTB geen plaats mogen nemen in het bargedeelte van het clubhuis. Zij kunnen wel binnen eten en drinken halen en buiten op het terras plaatsnemen. Het gevolg van deze mededeling en bijbehorende controle hierop is dat wij ons huidig toegangsbeleid moeten aanpassen.

Wij zijn genoodzaakt om een groter deel van het clubhuis af te schermen als horecagedeelte waar alleen met CTB toegang toe is. Daarnaast blijft een looproute behouden naar de bar, wc, kleedkamers en dergelijke waar iedereen toegang toe heeft. Voor leden en gasten zonder CTB is het helaas niet meer mogelijk om binnen plaats te nemen in het bargedeelte of elders in het clubhuis eten en drinken te nuttigen.

Mocht het vragen oproepen neem dan contact op met het bestuur. We vinden het vervelend dat we deze maatregel moeten doorvoeren maar hopen op ieders begrip hiervoor.

Met sportieve groet,
namens het bestuur