Aanbod voor leden: korte lessenserie start 1 juni

15 mei 2020

De lessenserie die in januari is gestart en door het sluiten van de banen in maart een tijd heeft stilgelegen, wordt binnenkort afgerond. Een aantal groepen heeft de aankomende week de laatste les, andere groepen ronden de serie over twee weken af.
Er is besloten om seniorleden een nieuwe korte lessenserie aan te bieden die voor de zomervakantie wordt afgerond. De lessen gaan plaatsvinden op maandag-, dinsdag- of donderdagavond. Het doel is om in week 23 te gaan beginnen met deze serie.
Bij voldoende animo worden er groepen van 8 personen gemaakt die 5 lessen van 1 uur voor 32,50 euro krijgen. Bij de samenstelling van de groepen proberen wij ervoor te zorgen dat iedereen zoveel mogelijk op haar/zijn niveau wordt uitgedaagd.
Bijkomend voordeel van de lessenserie is dat er tijdens de les met 4 personen op één baan gespeeld mag worden. De huidige richtlijnen mb.t. het coronavirus geven aan dat senioren met vier personen op de baan mogen staan als een tennisleraar toezicht houdt op de anderhalve meter afstand.
Senior leden die deel willen nemen aan deze korte lessenserie kunnen zich opgeven door voor 25 mei een mailtje te sturen naar [email protected]. Geef daarin aan welke avond jouw voorkeur heeft en welke avonden en tijdstippen je verhinderd bent.