16 oktober start de winterladder!

15 september 2023

De afgelopen zomer zijn er veel spannende en uitdagende partijen gespeeld in de enkel ladder bij onze club. Inmiddels is de ladder regelmatig onderwerp van het gesprek in de kantine.

• “hoe heb je het gedaan tegen Remco? Nog een game kunnen pakken?”
  • “Heb je het al gehoord? Alfred staat op nummer vier van de ladder! Had jij dat verwacht?”
  • “Moniek heeft inmiddels 20 wedstrijden in de ladder gespeeld, die is lekker bezig!”

Vanaf 16 oktober start de winterladder. Grijp je kans en doe ook mee!

Wil je regelmatig een wedstrijdje spelen tegen verschillende clubgenoten, wacht dan niet langer en schrijf je nu in via deze link:

voor de enkel ladder:  https://sportconnexions.com/nl/tennis/ltczelhem-enkel/11348/

voor de dubbel ladder: https://sportconnexions.com/nl/tennis/ltczelhem-dubbel/11349/

Installeer de sportconnexions clubladder app op je telefoon en je hebt altijd de ladder, je wedstrijden, je laddertennisafspraken bij de hand.

De ladder is er voor iedereen: voor jong en oud, mannen, vrouwen, toppers en beginners, iedereen kan meedoen.

Deze keer willen we naast de enkel ladder, de dubbel ladder extra onder de aandacht brengen. Het is bijzonder uitdagend en leerzaam om regelmatig tegen ander koppels te spelen, dan de koppels waar je normaal tegen speelt. De dubbel ladder is daarvoor een fantastisch systeem. Ook in de dubbelladder zijn alle combinaties mogelijk. Gemengd, heren dubbel, dames dubbel, een topper met een beginner, je komt door het laddersysteem vanzelf op het niveau terecht waar je thuishoort.

Hoe werkt het?

Je kan zelf instellen of je 1 of 2 wedstrijden per ronde (14 dagen) of eens in de vier weken een wedstrijd wilt spelen. Verder geef je aan welke dagen en dagdelen van de week je beschikbaar bent. Sportconnexions matcht  je daarna aan een tegenstander en plant de wedstrijd in. Je kan de wedstrijd in overleg met de tegenstander verplaatsen. Als je een keer een ronde wilt overslaan omdat je bijvoorbeeld met vakantie bent, dan kan je dat ook aangeven. Je speelt zolang je een baan hebt gereserveerd en telt het aantal gewonnen games.