Snerttoernooi groot succes!!!

15 maart 2024

Op 6 maart jongstleden is het snerttoernooi op onze club gehouden. De opkomst was goed met 27 leden. En……eindelijk hadden we mooie weersomstandigheden. En….de ambiance in ons clubhuis was gezellig.

De Groes had heerlijke soep voor ons geregeld en na een heerlijke bak met een stukje brood gingen we de banen op.

Eerst had Jeroen op creatieve wijze de teams samengesteld en er kwamen leuke combinaties uit voort! Er was een verliezersronde en een winnaarsronde. De finalepartijen waren beiden heel erg boeiend en rond 22.00 uur konden de winnaars gehuldigd worden. De winnaars van de 1e prijs gingen naar huis met een snertpakket om zelf te koken, voor de 2e prijswinnaars was er een simpel blik erwtensoep!

Een heel geslaagd evenement om het seizoen mee te beginnen. Wendy Hebbink is bereid gevonden om samen met Jeroen na te denken over gezellige vervolgevenementen voor onze leden.