INFORMATIE tennislessen voor SENIOREN

29 maart 2024

Iedereen die lid is van LTC Zelhem kan zich aanmelden voor Tennistraining. Vanaf april 2024 zal Totaal in Tennis / Match Tennis Organisatie de totale organisatie van de tennislessen voor de SENIOREN op zich gaan nemen.

Aanmelden voor Tennistraining doe je vanaf nu dus rechtstreeks bij Totaal in Tennis / Match Tennis Organisatie. Er worden Tennistrainingen gegeven op dinsdag (Peter-Jan Thieme) en op vrijdagavond/zaterdagochtend (Amber Maalderink). Op vrijdagavond kunnen we alleen trainingen verzorgen als er geen competitie is. De trainingen bij Amber worden telkens in onderling overleg georganiseerd. Flexibiliteit dus. Vraag Amber naar de mogelijkheden!

Er kan het hele jaar door op de buitenbanen van LTC Zelhem getraind worden. We hebben twee trainingsperiodes per jaar:

1. De Zomerperiode: deze loopt van 1 April tot eind September.
  2. De Winterperiode:  deze loopt van 1 Oktober tot eind Maart.

Senioren kunnen zich zowel individueel opgeven voor tennistraining als met een groep. Elk lid van de groep moet zich wel afzonderlijk opgeven. Bij de opmerkingen kan aangegeven worden wie de andere groepsleden zijn. Bij individuele opgave zal de trainer een passende groep proberen te vinden. De kosten van de trainingen zijn afhankelijk van de groepsgrootte en de trainingsduur.

• Wil je weten wat de ‘spelregels’ zijn om training te volgen? Klik dan hier voor het Lesreglement
  • Aanmelden voor de trainingen kan uitsluitend via YourTennis.
    Uitleg over het gebruik van YourTennis? Klik dan hier.
    Aanmelden voor de trainingen: Klik dan hier.

Namens Totaal in Tennis / Match Tennis Organisatie is Martin Bakkenes contactpersoon voor de SENIOREN TRAININGEN bij LTC Zelhem.
Telefoonnummer Martin: 06 - 4842 4017. Zijn emailadres is: [email protected]

Contact met de trainers: