ALV 7 februari 2024 nieuws: commissievoorzitters gaan deelnemen aan bestuur!

23 februari 2024

ALV 7 februari 2024 nieuws: commissievoorzitters gaan deelnemen aan bestuur!

Wie er op 7 februari niet bij was heeft niet alleen gemist dat we weer een goed financieel jaar achter de rug hebben, maar ook dat we het huidige 3-koppige bestuur gaan uitbreiden met commissievoorzitters. De commissies gaan nu meepraten op bestuursniveau.  Iets dat volgens aanwezige leden, al in de jaren 80 goed gebruik was. Nu, in ere hersteld en een opwaardering van het vele vrijwilligerswerk wat in deze club wordt verricht!

Dick Sein is unaniem tot nieuwe voorzitter gekozen (25 voor, 0 tegen) en verder was het een  geanimeerde avond over het reilen en zeilen van de club, waarbij de drankjes en de hapjes niet ontbraken. Het was ook de laatste ‘act’ van Remco Hoekman als voorzitter dankzij wie LTC Zelhem vooral de Corona jaren gezond is doorgekomen. Gelukkig blijft hij wel aan als adviseur van het bestuur.

Mocht je willen weten wat er allemaal besproken is dan kun je dat hieronder bekijken.